Disposition for fremlæggelsen & bloggens afslutning
· Indledning – hvem er de socialt udsatte? Hvornår er man socialt udsat? Hvordan støtter lovgivningen socialt udsatte?
· ”Fortællerrum” (Konflikten)
· Analytiske vinkler: Omsorg & magt → omsorgstvang vs. magt
· NUZO-teorien med henblik på relationen mellem Kasper og Erik
Ø Føres tilbage til indledningen om socialt udsatte og deres mistillid/utryghed til samfundet.
· Den professionelle relation (de tre P’er)
”Tids Emner”
© Interview af en medarbejder fra det pædagogiske arbejdsfelt
© Virkelighedens Historier
© Alarmklokken: hvor, hvornår & hvordan?
Arbejdsspørgsmål
Hvad vil vi gerne formidle omkring vores læringsproces?
Hvad er målet med vores fremlæggelse?
Hvad har undervisningen hjulpet os med?
Hvordan forstås den professionelle relation fra en analytisk vinkel?
10 minutters diskussion på klassen?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar